Wednesday, February 03, 2010

My 1st besday prezen

Pon....Pon....Pon....helloo.. apa habaq sume?


huhuhu memandangkan bulan ni merupakan bulan bermulanya angka baru untuk umur aku,jadik haruslah aku mendapat hadiah tuk itu kan?...perlukah hadiah?...perlu ke tak perlu aku dulik apa.Dah trademark hari jadi memang harus ada hadiah gitu?..tapi besday mak lambat lagi noks,ada 15 hari lagi sebelum besday aku ketika entry ni dicoretkan....cewahhh ...ptuihh.

Yang aku sibuk2 ni apehal........bukan apa saja nak habaq mai kat sume orang kampung yang aku dah dapat 1st besday prezen aku tuk tahun ni...sapa bagi???...alaa En. Dorsett yang bagi...huhuhu


tu dia siap kotak kaler silver lagi...suspen ni :P

tadaaa....siap berplastik bagai nih

tolong jangan berangan ye....ni bukan wallet atau yang seangkatan dengannya..jadi apakah ia?...tunggguuuuuu

*

*

*

*

*

*

*

Amik ko...complete set lagi...nak potong kuku boleh,cabut uban boleh,potong segala bulu-bulu yang ada boleh hatta nak korek telinga ngan hidung pun boleh....amcam best tak?.....muahahaha mak redha je nokss

p/s:tahun lepas besday dapat payung,tahun ni dapat set potong-potong n cabut-cabut ni....tahun depan?....ntahlah itupun kalu aku keje lagi kat situ...anyway thanks ye En.Dorsett

p/s:tempat keje korang ada ke bagi hadiah masa staff punya birthday?...hadiah apa ek dorang bagi?...sure hebat2 nih :P

4 comments:

SYAbAR said...

dik... nampak gayanya kita berkongsi bulan dan bintang yang sama.... sama kita count the days and sweet moment tu nanti...

anin said...

bagus2 dpt set ni.. travel kit gitu.. kak..jmput join contest ni http://seindahbayu.blogspot.com/2010/01/mietos-lucky-draw.html

Farah said...

last 2 weeks ade attend event kat grand dorsett..food sana sangat sedapp!! hehehe saya kalau pergi function memang suka makan dengan banyaknye kalau sedap lagi lagi la saya suke!

ummikhayra said...

Wahh.. birthday lebih kurang my mum.. hehehehhehe beza 2 hari je..:) Best tu office kasi hadiah.. nini? takat dapat celebrate kek je la.. :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin