Sunday, February 28, 2010

Pinknya kulit dia

owh sila lihat di sini...kulitku sudah bertukar pink...tetiba gedik plak nak tukar kulit blog ni...cuma nak buat 3 column jek tak pass lagi nih...ciss lembab tul aku ni....aku takut kang aku dok adjust sana adjust sini terus hilang segala bagai yang ada kat blog ni...jenuh nak buat balik...dasar malas.... hehehe..


Ni design yang aku pilih untuk kulit baru blog aku nih

Sebelum ni aku ada terjah beberapa blog yang bagi tutorial camna nak buat 3 column tapi ada yang aku try tak jadi pastu terus aku takut nak try lagi...hehehehe..tengok la nanti aku cuba lagi sekali....teringin gak nak ubah layout blog ni...kasi pembaharuan skit...

Kut kalau ada yang teringin nak tukar kulit blog korang leh lah singgah kat scrappin' blogs ni

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin