Sunday, March 07, 2010

Gincu 50% & Tuala Wanita 30 %?

apakah maksudnya tu ye...wah wah wah banyak gak tu kalau dapat beli lipstik ngan diskaun sebanyak 50%...gila ah separuh harga tuh...bukannya old stok atau pun clearance stok tapi itulah harga yang kita dapat kalau berkunjung ke mana-mana cawangan Carrefour seluruh Malaysia...start semalam sampai esok(8 hb)...Carrefour memberi potongan harga sebanyak 50% untuk semua jenis lipstick pelbagai brand dan juga 30% diskaun untuk semua jenis tuala wanita..tak kira la untuk yang berkepak atau pun tidak...ekekeke


Ini semua adalah kerana Carrefour meraikan wanita sempena HARI WANITA SEDUNIA...Serius berbaloi-baloi so tadi aku sambar 2 ketul lipstik Revlon yang harga asal nya RM32.00 dan 2 packet kembar tuala Wanita jenama Intimate....huhuhu...stok berbulan-bulan tu...

p/s:Esok aku rasa nak sambar dalam 2 ketul lagi lipstik....ahaks..meh la wei gi Carrefour

p/s:Jam dah pukul 9 malam...cargasssssssss....Final Raja Lawak....PON...PONN..PONNN

2 comments:

wawan said...

hari ni dah 9hb.. xsempat nak p punnnn Y.Y

bionic women said...

hado...kenapalh terlewat baca entry ni...maklumlah jarang shoping kat carefour...huhu.nak jugak lipstick murah...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin