Monday, March 15, 2010

TheHoneybunch Giveaway Best Birthday Ever




Contest anjuran Hanz dengan tajuknya TheHoneybunch Giveaway Best Birthday Ever..Tarikh tutup contest ni adalah pada pukul 5 ptg 15 March 2010.Hadiah yang ditawarkan sangat la banyak n menarik di sponsor oleh








Menarik kan hadiah-hadiahnya?...so meh la join...sempat lagi ni...aku pun join last minute..ahaks..ni la dia pic besday Damia tu


Nama anak:Nur Damia Batrisyia binti Ahmad Firdaus
Tarikh lahir: 27 June 2008
Tarikh majlis di buat:27 June 2009 (1st Birthday)

Actually 1st birthday party Damia ni aku buat kat dewan depan umah mak aku ni je kat Subang Jaya.Ikutkan plan nak buat kat Mc Donalds atau A&W...tapi ntah kenapa sengal sangat aku ni bleh lupa nak gi booking tempat..seminggu sebelum birthday Damia ni la baru aku terhegeh2 nak booking McD...jawabnya memang boleh blah la manager Mc D tu cakap kat aku...iyolah semua dah penuh..dia kata kalau ada kosong pun pukul 8 pagi 28 June 2009...adeii sapa lah nak datang pepagi buta tu...maka jawabnya buat kat dewan orang ramai ni je lah...Yang paling haru-birunya bila time nak tiup lilin...bleh plak kamera aku buat hal...maka jawabnya semua gambar sepanjang majlis ni jadi kelabu asap...ni kira yang terbaik yang aku leh letak tuk contest ni...pengajaran yang aku dapat kat sini...

  • kalau nak buat sesuatu jangan suka plan last minute n hover kompiden...jawabnya...lu pikirlah sendiri :P

  • Sebelum nak buat aktiviti atau majlis yang penting dalam hidup korang...make sure check dulu kamera korang tu...kalau tak...menyesal tak sudah la cam kes aku tu :(

  • Jangan panik,gabra n plan majlis yang merapu-rapu yang tak boleh di capai dek akal fikiran korang tuk melaksanakannya...kompem..haru-biru jadinya...hahahaha
Walau apa pun...1st birthday party Damia tetap berjalan dengan meriahnya...at least ni kenangan yang aku akan ingat sampai bila-bila dan sesungguhnya bukan mudah rupanya nak buat birthday party untuk anak ni....hehehe...opss puan penganjur suh citer serba sedikit tapi aku macam terlebih sudaah,...i'm sorryyyy


Gambar selingan: Tuan Puteri yang macam kena simbah ngan cat putih ....ni semua kes kamera rosak la nih...tak pasal-pasal aku sambar kamera baru seminggu lepas tu...kehkehkeh

4 comments:

Farra Dhelina said...

good luck damia!

Suziey Ahmad said...

good luck damia..waa comelnye princess..

Hanz Jamaludin said...

Salam Haiza.Thanks for joining.Noted & Good Luck! :>

Unknown said...

alalala...comeyynya damia...looks like princess......good luck yer...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin