Tuesday, March 02, 2010

Jom Heboh yang memang heboh

Hari ahad haritu lepas Bloggers gathering...aku pergi ke Stadium Bukit Jalil sebab ada karnival Jom Heboh ...aku pergi petang dalam kul 5 dari umah...sampai sana dalam 5.30 tapi nak cari parking punya pasal..dekat kul 6.45 baru dapat parking...haru betul dah la semua parking ngan jalan2 yang dekat ngan tapak karnival tu tutup..tak pasal2 kena parking jauh skit pastu menapak ke sana....isk isk isk...berkobar-kobar sangat nak pergi...hah rasakan


Damia dengan muka blur+penat melayan kerenah mama yang kuat berjalan ni...huhhu eh Ninie(umikhayra) perasan tak stroller ni lebey kurang cam khayra punya...masa kat gath haritu Damia ingat stroller khayra tu dia punya...ye ye jek tunjuk nak naik....hihihi

Tapi yang tak bestnya Jom Heboh kali ni sebab macam tak banyak pilihan yang boleh di beli...aku budget nak beli pampers mamy poko pant..sebab selalunya aku beli time Jom Heboh ni harga dia dapat murah..tapi letih aku memusing sekitar kawasan ni...langsung tak nampak booth Mamy Poko...dorang tak join kot this year 


Damia masih dengan muka blurnya...hahahaha....

Memandangkan takde benda menarik sangat kat Jom Heboh kali ni..aku cuma beli satu beg master potato ngan 2 beg air ribena,,,ok lah dapat 6 botol kecik air ribena ngan harga RM10.00...


Apsal la pelik muka anak aku tu...hihihi...ni time sesi bergambo ngan cik lemon....yang ni Damia ok skit..tak takut...tapi muka maintain poyo....wakakaka


Tapi ngan yang purple ni memang dia seram...terus menjerit bila aku bawak dia dekat ngan maskot tu sebab nak bergambo...huhuhu

Lebih kurang kul 7.30 aku gerak balik sebab orang semakin ramai berkerumun sebab nak layan konsert jom heboh...aku?...tak kuasa nak layan...kepala dah pening2 lalat sebab tgh hari berpanas n petang plak hujan renyai kat Bukit Jalil tu...tapi sebelum balik rumah tu kitorang singgah makan Sate Hj. Samuri kat R&R Awan Besar...pening2 kepala tu...sempat lagi aku bedal 10 cucuk sate ngan sebungkus nasi lemak...muahaha..matilah kau haiza tak bleh nak kurus....Lepas tu terus bergegas balik sebab nak layan citer Raja Lawak..huhuhu pon..pon.. :P

p/s:aku masih berhutang entry Gathering...adeii dah buat separuh tapi stop kejap...pasni aku siapkan...sabau ye kenkawan

p/s:Next week final Raja Lawak...anda layankah citer ni?...ke aku jek yang melayan raja lawak ni...hehehe..anda suka sapa?...saya semestinya...Idlan pon..pon..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin