Tuesday, March 30, 2010

Tag dari ibu Damia Aleesya & Damia Ayyunie...meh tengok,anda mungkin orang seterusnya di tag

Buat homework dulu..kang cikgu marah kalau tak siap :P

1. siapakah anda dirumah?
Isteri, mama, kakak, adik, anak dan juga seorang blogger tegar ketika di rumah...buktinya pukul 4 pagi aku still dok ngadap blog siapkan homework ni :P

2. siapakah diri anda disamping rakan?
rakan yang riang ria umpana kanak-kanak ribena...tak caya tanya budak2 opis aku...lalalala

3. 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai?
1. nak tukar kereta baru bagi menggantikan sang kancil yang dah berjasa selama 8 tahun ni... :)

2. Mau sambar satu kamera DSLR...lalala

3. macam ibu Damia gak....nak settlekan diri dari hutang PTPTN .....dah tahap kena blacklist dah ni :P..opss

4. Mau tambah anak :P...tgh gigih berusaha ni

5. semua di atas....muahaha cam jawapan periksa plak

4. siapakah nama pasangan anda?
Ahmad Firdaus bin Zainuddin

5. ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda?
1. Sebab dia suami saya....jadi saya kena suka dia seadanya..boleh camtu

2. Dia bapa kepada anak saya....wajib kena suka nih

3. suka buat lawak ...harharhar

4. kacak di mataku....owhh tidakk..aku ke yang sedang menaip ni :P

5. suka segalanya yang ada pada dia...full stop!

6. bila tarikh couple?
19 Julai 2001

7. kenangan pahit anda bersama rakan anda?
kenangan pahit jangan di kenang...so aku tak ingat...logik kan jawapan macam ni :P


8. lagu tema cinta anda?
Dekat Padamu dari Yusry KRU...muahahhahaha

9. apa perubahan yang anda ingin lihat pada pasangan anda?
Banyakkkkkkkkk.....jadi biarlah rahsia

10. Tag 10 rakan lain

1. Intan ibu Arissa
2. Watie mommy Qarissa
3. Suziey ibu Aqeel
4.Nia Unlisted_one
5. Nana ibuDamia
6. Ninie UmmiKhayra
7. Raudhah UmmiSalsabila
8. Farah ibu afif
9. Alin mommaMia
10.Semua follower blog ni..

yahoooooo dah siap homework...so kenkawan sila lah buat homework yang aku pass kat korang ni ye

1 comment:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

wah wah...dah siap homework yer..well done..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin