Wednesday, May 12, 2010

1Superkids-MBP Family Day

Aktiviti hari ahad 9 May 2010....terjah ke 1Superkids-MBP Family Day kat Puchong.Memandangkan hubby ada hal,so aku gi ke sana bertemankan 2 orang adik aku dan Damia.Nasib ada GPS yang membantu kalu tak sure dah tersesat ke mana hala ntah.

Gerak dari umah kul 3 petang.Nak kuar awal sekali tengok hujan lebat plak.Sampai sana dalam 3.30 petang.Sebab lambat so aku tak dapat join apa2 aktiviti pun melainkan cuci2 mata kat booth ngan layan lawak merepek dari 2 clown...ekekeke...meh layan gambo yang tak seberapa ni

Sampai2 je kat tingkat 2 ni Damia dah tak tentu arah coz nampak bebudak dok main belon,Ni belon sapa ntah dia amik..ada yang tinggal,dia sapu je lah

Hancur lunyai tak nampak bentuk dah dikerjakan dek Damia

Ni time tgh tengok magic show dari clown ni..lawak gak show dia

Tengah dok layan show tu aku nampak e-car,Anje a.k.a MamaAqish,Hanz,Kak Ros MBP,Ninie,Nia ngan beberapa orang lagi blogger2 tegar di alam maya ni


Yang aku sempat bergambo ngan Nia je..ni kali ke 3 aku jumpa Nia n kali ke 3 gak la kitorang bergambo....serius Nia ni memang peramah orangnya :)

Lepas habis layan magic show tu...Clown2 ni duk wat lawak teka teki kat bawah khemah makanan.Aku pun layan je la coz niat sebenarnya aku nak amik belon bagi Damia.Tapi si clown ni cakap kalau nak belon kena jawab teka teki dulu....ciss merapu2 teka teki diorang ni bagi...tapi ada gak 2-3 yang akku leh jawab...hihihi

Pastu sebelum balik aku singgah kat booth Afidah ni...dia jual barang cosmetic brand Golden Horse...Aku beli 3 produk yang dia jual ni...mana lah tau lepas pakai produk ni,kulit aku leh jadi putih gebu cam kulit Afidah ni...*verangan la*

Kul 5 terus gerak balik

Ni lah dia barangan cosmetic yang aku beli tu

1 lipstick
1 Cream muka
1 pencuci muka

Tunggu je lah hasilnya nanti ye....hehehehe

p/s: Apsal ntah aku bleh maleh nak kuar kamera n amik gambo masa Family Day ni..hasilnya dapat la cuma beberapa keping je gambo...isk

p/s:Aku masih hutang keputusan giveaway aku tu....Nak buat tadi lepas keje,tak sompek plak sebab bawak Damia gi jumpa atuk ngan nenek dia...sabar ye kenkawan

5 comments:

Pija Madzlan said...

Rasanya kalau anak2 saya pegi, boleh penin clown tu tak sudah2 kene buat belo kat diorang...huhuhu

Suziey Ahmad said...

waa bestnye..rajin yek haiza g terjah..kita xsempat la...ade hal lain..

so dh guna produk fira tu amaacam?

Haiza said...

SitiSifir10:hehehe memang harus pening kot clown2 tu maklumlah kat situ memang ramai betul budak2...kalau dah sorang nak sampai 2-3 belon....tak ke naya clown tu...hihihi

Haiza said...

Suziey:tatau la suziey,lepas dah tegar berblog ni cam suka plak join aktiviti2 macam ni...coz me ni jenis tak ramai kawan kat luar so dapat jumpa kawan2 blogger kira dah besh dah nih

produk fira tu?...hihihi den ni jenis ikut dan je...rasa nak pakai baru pakai...kalau idak dok dalam kotak je la benda2 tu semua...huhuhuhu camno nak nampak hasil memuaskan

aiDieNa said...

Salam.. saya juga di sana hari tu.. tak perasan pulak MamaDamia.. salam kenal..;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin