Friday, May 28, 2010

Go Go Green Cutest Baby Contest by Mama_Aqish


Macam nak buat acara marathon bercontest di malam hari je rasanya.hehehe.Ni ada lagi contest yang aku nak join.tajuk contest ni Go Go Green Cutest Baby Contest by Mama_Aqish..Dah terang2 ada tulis perkataan Green kat situ maka haruslah gambar yang dipertandingkan ada kaler hijau.Contest ni anjuran mama_aqish dan penaja bersamanya adalah ManjakuSayang

Ni la dia gambar anak ku barbaju hijau

tersenget-senget bahu posing :P

Nama:Nur Damia Batrisyia binti Ahmad Firdaus
Umur:1 tahun 11 Bulan
Tarikh Lahir:27 June 2008

Apsal aku suka terjah blog Anje a.k.a Mama Aqish ni?...sebab blog ni selalu update dengan macam2 cerita,cerita tentang family dia,isu semasa,dunia artis dan paling besh tentang SALES :p....kalau nak tau kat mana ada sales...gi la terjah blog dia ni..sure ada info kat situ.Aku start follow blog mama_aqish ni lama dah dari aku mula berblog dulu.Anje ni aku dah jumpa 3 kali.Semuanya kat tempat event yang dianjrkan oleh blogger lain.Skang ni memang blog dia antara blog wajib terjah ku setiap hari...hehehe

Contest ni akan berakhir pada 13 June 2010...nak join klik sini

3 comments:

El-Zaffril said...

Wah... sampai senget bahu anak kau nak masuk contest... penat snagat kot

ann @ hatiberbunga said...

mahal nya posing bahu senget tu.. hehe..

good luck ye! :)

Mama Zharfan said...

sweetnya...good luck!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin