Wednesday, May 12, 2010

Dinding rumah ku bakal dideco oleh Bro Dj Epoi & Krew Saiful Warisan Kreatif~secara PERCUMA!!

Wallaweii...meletops kan tajuk entry..aku skang dalam mood happy giler sebab setelah hampir 2 bulan menunggu pemenang untuk contest Deco bersama Dj Epoi & Krew Saiful Warisan Kreatif..Akhirnya pada tanggal 11 May 2010 telah diumumkan keputusan contest ni.

Dan sangat terharu dan bersyukur bila aku tengok keputusan nya memihak kepada aku..

Pemenangnya : ?

Contest Mantap Dj Epoi ...saya dah join....kalau rumah sendiri siap next year pastu kebetulan menang plak.....bleh tunggu sampai umah siap baru decorate bro?..jenis umah teres 2 tingkat end lot....area saujana putra ni my blog link...http://?????????????????blogspot.com/ p/s: banner kuning bro saya tepek kat atas sekali belah kanan blog saya..hehehe

*kat atas tu adalah komen pertama aku untuk join contest ni...ni linknya*

Wallaweii maka dengan itu aku berjaya memenangi hadiah berupa

HADIAH UTAMA
: Satu Wall/Dinding rumah anda bakal bertukar wajah oleh sentuhan Dj Epoi & Krew

Sponsor :

Dj Epoi & Krew Saiful Warisan Kreatif
&
MR PAINT MAN


Terima kasih banyak2 buat semua sponsor yang sangat bermurah hati menaja contest ni.

Kalau korang nak tengok senarai penuh pemenang dan hadiah yang diorang menangi...korang leh klik link ni

p/s: Bro...hadiah ni kalau tunggu sampai umah baru saya siap next year...bleh ke?...ke nak kena redeem skang gak...huhuhuhu

12 comments:

BIONIC WOMEN said...

wow mama..tahniah..
mesti best kan?nanti jgn lupa tunjukkan hasilnya k?

Mama Zharfan said...

congrats!!! memang rezeki u menang ni...sbb lucky draw based kan;)

Pija Madzlan said...

wawwawwawwawwa..tahniah babe!!

Unknown said...

WOWW...hadiah lumayan ni..tahniah...

Anonymous said...

tahniah!! bez gile kan dpat adiah utama hehe kita menang gak tp bukan adiah utama

mama_umar_maryam said...

tahniahh!! rezeki la..kot2la dj epoi blh tgu smpi masuk umah baru tukan ;)

Haiza said...

thanks all...Alhamdulillah rezeki dapat menang contest ni....cuma nak kena kompemkan dengan bro dj epoi sama ada bleh tunggu tahun depan tak nak claim hadiah ni :P...hihihihi

nurafizza said...

tahniahh..besh nye..umah kene decorate percume..mesti nanti cantik kan..weee..happy 4 u...

SYAbAR said...

akak selaku orang kuat di belakang opeerasi Saiful Warisan Kreatif dpt beri jaminan projek ini akan berjalan dgn lancar bila rumah kau dah siap nanti dik.

Moga hasil sentuhan kreatif Dh Epoi memuaskan hati Haiza dan keluarga. Buat kenduri masuk urmah jemput kami sama noooo...

Tahniah

Suziey Ahmad said...

waaa congrates haiza...bestnye..bole la deco umah baru:)

Haiza said...

Syabar:InsyaAllah kak kalau saya buat kenduri masuk rumah baru tu saya takkan lupa untuk jemput semua rakan2 blogger ni...

Terharu plak rasa sebab siap ada jaminan lagi dari orang kuat projek ni...kalau betul dapat tunggu sampai tahun depan,Alhamdulillah la memang rezeki untuk rumah baru

p/s:alang-alang tu rasa cam elok gak kan kalau suh bro Dj Epoi n krew untuk buat renovation sikit2 kat umah saya tu nanti....nanti2 kena buat rundingan harga... :P

Haiza said...

Suziey:thanks suziey...memang cam tau2 je den nak masuk umah baru nanti...bleh menang plak contest ni...Alhamdulillah

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin